• The world seen through my eyes.

    Indecis...


    Nu prea am chef să scriu ceva, sincer, iar din cauza asta probabil îmi va lua ceva timp până scriu şi postez; dar mă gândeam deja de câteva săptămâni la diverse subiecte despre care să scriu şi ar fi cazul să trec la fapte. Îmi pare rău că am abandonat pe drum acest blog şi de data asta nu promit că o să şi reuşesc să mă ţin de scris însă când apuc să scriu va fi ceva... nu ca până acum în pauza asta prea mare.
    Nici nu-mi amintesc exact motivul pentru care nu am mai scris şi momentul cu pricina, dar ce ştiu e că a trecut aproape un an de zile iar acesta este abia al patrulea articol. Din alt punct de vedere, acum lucrez în trei schimburi şi de multe ori îmi permit cu greu să aprind măcar calculatorul, mai ales în timpul săptămânii, iar să apuc şi să fac ceva la el poate fi un lux, uneori, din cauza oboselii.
    Din păcate şi de data asta văd că îşi face apariţia oboseala şi cu părere de rău trebuie să închei aici această postare cu speranţa ca mâine să pot scrie ceva mai concret.

    0 opinii:

    Trimiteți un comentariu

     

    Blogger news

    About

    Pentru alte bannere vezi pagina Promovare.

    Blogroll