• The world seen through my eyes.

    Comentariul


    Încep direct la subiect acest articol deoarece timpul nu mi-a permis în această după-amiază, şi nicidecum nu-mi permite la ora aceasta, să public ceva mai detaliat cum spuneam
    că scriu de obicei - şi cum îmi place cel mai mult.
    Doresc să-ţi spun că voi aprecia comentarii originale la articolele de pe acest blog, însemnând opinia ta (vreau sa cunosc modul tău de gândire), iar acestea să fie referitoare cât mai mult la obiectul articolului. De-asemenea voi aprecia atât eu, cât şi alţi cititori, scrierea lor cât mai corectă ortografic, cu diacritice şi cu respectarea punctuaţiei. Voi încerca, pe cât posibil, să nu le încalc chiar eu... dar e posibil să-mi scape câte o greşeală de ortografie, mai ales când scriu la ore de astea, sau să nu folosesc alocuri diacritice; însă cel mai probabil asta va fi din cauza oboselii (pe care o simt şi acum).
    Îţi mulţumesc pentru înţelegere şi sunt convins că-ţi vor fi recunoscători şi alţii care vor citi o scriere corectă... nefiind necesar un efort psihic suplimentar de analiză şi înţelegere a celor spuse; am şi rugămintea de a respecta drepturile de autor (despre care voi vorbi cu altă ocazie) asupra oricărui text întâlnit aici sau oriunde pe internet ori în lecturările tale.

    1 opinii:

    1. bine, yo nu scriu cu diacrite si care se prinde ce scriu, bine... noi oricum vorbim aceeasi limba... sti parerea mea despre drept de autor, atata timp cat pot sa dau copy paste din blogu tau... nema drept de autor! mai gandeste-te la asta

      RăspundețiȘtergere

     

    Blogger news

    About

    Pentru alte bannere vezi pagina Promovare.

    Blogroll