• The world seen through my eyes.

    Să mă prezint şi să-mi prezint intenţiile..


    După cum poţi vedea în profilul meu sunt un tânăr sibian, student in anul II în cadrul Facultăţii de Ştiinţe - specializare Asistenţă Socială, pasionat mai mult sau mai puţin de diverse lucruri, printre care munte, schi,
    muzică rock, ocazionale însemnări de tip jurnal, uneori chiar câte o poezie scurtă - când mă trăzneşte vreo idee, dar şi altele ce le vei descoperi pe parcurs.
    O să observi că pentru început nu o să scriu foarte mult sau regulat - sunt novice în exprimarea sentimentelor mele faţă de multe lucruri şi mai ales în expunerea lor celor necunoscuţi, însă voi scrie cu plăcere despre tot ce îmi este drag şi cu rezervare despre lucrurile ce nu-mi plac. De asemenea vei vedea că încep greu prezentarea unei idei, sau poate nu-mi voi exprima ideea cum ar fi mai potrivit - nu totdeauna îmi găsesc cuvintele, dar odată ce încep să scriu intru în detalii...ramificate mult deseori. Totul la mine depinde de starea de spirit de moment (am fost făcut să râd după plâns) şi sper să nu am vreo oarecare jenă în exprimare; până la urmă acesta sunt eu...asta mă defineşte şi mă face unic.
    Deocamdată design-ul este mai sărăcăcios deoarece nu mă pricep la design web-html, dar am speranţa că voi găsi pe cineva să mă ajute cu un template unic - câteva pagini dinamice şi o mică aranjare. Voi încerca să fiu cât mai original în modul de exprimare şi nu îmi voi însuşi meritele altuia. Din acest principiu îţi spun că voi respecta drepturile de autor (mai multe detalii într-un alt articol) pentru tot ce apare pe blog şi te rog să mi le respecţi şi tu.
    Te aştept să revii şi sper că vei găsi articolele mele cel puţin interesante. O să încerc să scriu şi o poveste, cu şi despre un liliac (vei înţelege atunci alegerea mea), care acum este doar la început şi doar pe hârtie.

    3 opinii:

    1. bune intentii bune.... sa vedem roadele amu k la lauda am vazut k mere... :P
      eu una as fi zis sa nu faci inca publica povestea micului liiac... drepturile de autor sunt un faliment in bloguri...

      RăspundețiȘtergere
    2. @If Nobody`s perfect, I`m Someone!
      Nici nu o voi publica încă... mai ai puţină răbdare. Acum mă pregătesc să plec la facultate şi revin deseară cu unu-două articole, dar o să fie surpriză.

      RăspundețiȘtergere
    3. bine bine... te iert azi!:))

      RăspundețiȘtergere

     

    Blogger news

    About

    Pentru alte bannere vezi pagina Promovare.

    Blogroll